See you again sometime somehwere in space!

Bloggen har stått stille i det siste, og det har eg tenkt at den kan få fortsetja med. Eg har null skrivelyst og ingen inspirasjon, for alt handlar berre om juljuljul i desse dagar. Eg vil kjenna på ei avslappa jul i år, der bloggen berre er eit fjernt minne og ikkje noko eg går rundt og tenkjer på at eg må oppdatera snart.

Så, God Jul, Godt nyttår. Slapp av, ta av(hæla i taket lizzom), og et mykje feit mat! Eg vil koma tilbake 01.01.2011 sharp! I frykt for at eg framleis skal vera tom for ord i Januar neste år, har eg tatt på meg noko så forferdeleg som ei… wait for it….. utfordring!!! Ja, slik ser altså den ut:

Dag 1 – Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen(LOL)
Dag 2 – Hvor vil du være om 10 år?
Dag 3 – Ditt syn på narkotika og alkohol
Dag 4 – Ditt syn på religion
Dag 5 – En del av livet ditt du ikke savner
Dag 6 – Skriv 30 (u)interessante fakta om deg selv
Dag 7 – Stjernetegnet ditt og om det passer personligheten din
Dag 8 – En tid når du var tilfreds med livet ditt
Dag 9 – Hvordan du håper fremtiden vil være
Dag 10 – Diskuter din første kjærlighet og ditt første kyss
Dag 11 – Sett iPoden/iTunes på shuffle og skriv ned de 10 første sangene
Dag 12 – Beskriv dagen i punkter
Dag 13 – Et sted du vil flytte til eller besøke
Dag 14 – Ditt tidligste minne
Dag 15 – Dine favorittblogger
Dag 16 – Ditt syn på populærmusikk
Dag 17 – Høydepunkter og nedturer det siste året
Dag 18 – Hva tror du på?
Dag 19 – Fortell om familien din
Dag 20 – Hvor viktig synes du at utdanning er?
Dag 21 – En av favoritt tv-seriene dine
Dag 22 – Hvordan har du forandret deg de to siste årene?
Dag 23 – Bilder av fem attraktive kjendiser(JAAAA, glede meiii)
Dag 24 – Favorittfilmen din og hva den handler om
Dag 25 – En som fascinerer deg og hvorfor
Dag 26 – Hva slags mennesker tiltrekkes du av?
Dag 27 – Et problem du har
Dag 28 – Noe du savner
Dag 29 – Mål for de neste 30 dagene
Dag 30 – Oppturer og nedturer den siste måneden

Jaddasååå. Vil nok bli andre typar blogginnlegg òg, om inspirasjonen melder seg. Men no seier eg takk for meg for i år! See you next year. Eg likar dykk <3

2 responses to “See you again sometime somehwere in space!

  1. Oi, den utfordringa skal eg bryne meg på i jula.

  2. -Hei og takk for ein koseleg kommentar:) det set eg pris på!

Legg att eit svar

